Shaolin tempel en Pagoda forest

26 juli 2015 - Dengfeng, China

IMG_2811

Vandaag heb ik samen met een studiegenoot de shaolin tempel en het pagoda forest bezocht. De Shaolin Tempel was erg druk. Veel toeristen, vooral Chinese waren de tempel aan het bezichtigen. Om de een of andere reden wilden ze de hele tijd met ons op de foto, waarschijnlijk omdat we buitenlanders zijn met een kungfu outfit. Eerst een paar toegegeven, maar op een gegeven moment kwam de een na de andere wat wel wat irritant werd, dus hebben we ze maar afgeslagen.

Nadat we de tempel hadden gezien, zijn we gaan lopen naar een ATM machine en wat gaan eten in een soort KFC maar dat was het niet. Het was ook minder lekker, maar zeker eetbaar. Toen we klaar waren met eten zijn we naar het Pagoda woud gegaan. Waar de eerste pagode dateert uit 791 AD. We hebben daar een paar mooie foto's kunnen maken.

Op dit moment ben ik wat aan het rusten en zo dineren. Daarna ga ik meteen naar bed, gezien ik nog steeds best moe ben van de reis en we morgen om 6h moeten verzamelen voor de training.

Morgen zal ik iets over die training plaatsen.

liefs,

Melissa

1. Satria:
    26 juli 2015
    Leuk verhaal Melissa.
  2. Corry:
    26 juli 2015
    Mooie omgeving. Wat zie je er "schattig" uit in je Kung Fu outfit. Geen wonder dat iedereen met jullie op de foto wilden. Alvast heel veel plezier morgen met je eerste training. Hopelijk heb je tegen dan een beetje de jetlag kunnen afgooien en ben je al een beetje geklimatiseerd.